tirsdag, februar 14, 2006

Hvilken dag er det egentlig i dag?

Jeg har en snikende følelse av at det skjer ting i dag....Roser, bamser, hjerter så langt øye kan se. Ja, noe er i gjæringa...men hva? Det har vel en aldri så liten sammenheng med en hvis katolsk helgen ved navn Valentin. Så folkens, i dag er dagen å være romantisk på! Hvis du og kjæresten din ikke finner på noe suuuperromantisk i dag så må det være noe galt med forholdet...jada...det er det alle som selger motbydelig søte kort i alle former og farger vil ha oss til å tro iallefall.

Jeg og kjæresten min skal ikke gjøre noe i kveld, vi skal se Hotel Cæsar og ivertfall ikke være romantiske! Det er en sånn prinsippsak nesten....joda, vi har vært ute å spist eller gjort lignende "valentinakseptable" ting tidligere, men i år skal vi spare det til vi føler for å gjøre noe sammen isteden for å la markedet fortelle oss når vi skal vise hverandre hva vi føler. Så det så!

Når det er sagt så er det ikke til å putte under en stol at det er koselig med et aldri så lite kort. Tror kanskje jeg må ta turen innom bokhandleren på vei hjem fra skolen for å kjøpe et av de motbydelig søte kortene til kjæresten min. Jada.....jeg går i fella jeg også...som alle andre :) Man _må_ jo kjøpe et eller annet til kjæresten sin på SELVESTE Valentines dagen! mhm...