onsdag, februar 22, 2006

På kontoret vårt...

....Bor det menner i ovnen (For de som lurte; menner er flertallsformen for mann. Joda, det er det!)

...Vurderer vi å sette en plante på gulvet som skal hete Jurgen Habermas (eventuelt bare Habermas...Eller Stuart Hall...Eller Jurgen Hall)

....Drikkes det mye kaffe (men ikke så mye svart, neida, her går det kun i Cafè au Chocolat og Cafè Latte )

....Tenkte vi å ha fårspill (men det er hysj hysj, for det er kanskje ikke helt det den er tenkt å skulle brukes til....Eller er det bare meg?)

....Banker mennene i ovnen noe vanvittig på rørene i ovnen. Men bare av og til. Vi tror de kanskje har lyst til å slippe ut. Det kan ikke være noe særlig å bo i en ovn. Når jeg nå tenker etter er det lenge siden vi har hørt noe...

....Hører alle på musikk når de leser. Med andre ord; alle er ytterst konsentrerte i tilegnelsen av diverse nyttig fagstoff (Under Dusken er fagstoff det...)

....Spiser vi lunsj. Selv om vaskepersonene (eller renovasjonsarbeiderne) helst ser at all spising foregår på SPISErommet. Uh?

....Står det en vanvittig mengde med Cola, BonAqua og Imsdal flasker. Pante? Hva er det?

....Har vi en særdeles stilig vannkoker. Sølv og svart. Siste skrik innen vannkokere.

....Er vi alle veldig motebevisste. Særlig når det gjelder vannkokere.

....Er det gjør om å ha minst laptop. Jeg har seieren i min hule hånd enda...Men det er bare så lenge jeg kan låne den snertne Dell x200`en fra jobben min. Teknisk sett er den ikke min da, så det er mulig Ingri vinner som faktisk eier en snerten liten, men merkeløs, lap.

....Fylles søppelbøtta opp på en dag. Dette har muligens en liiten sammenheng med at vi spiser lunsj her. I tillegg til at skolearbeid ofte kombineres med kjedespising. Og kjededrikking. Derav mengden med flasker.

....Har alle minst en håndkrem hver på pulten sin. Selv om kombinasjonen håndkrem-tastatur ikke er spesielt heldig.