mandag, september 04, 2006

A new look

Jeg holder på å lage en ny look til bloggen min, ikke fordi den nødvendigvis trenger det, men fordi det er så uendelig mye morsommere enn å lese. Jeg leser litt innimellom da, derfor vil det nok ta litt tid. Det har vært lite skriving i det siste, så jeg håper at en ny layout kan hjelpe på kreativiteten. Jeg skal skrive to semesteroppgaver + finne tema, problemstilling og veileder til masteroppgaven min dette semesteret, så litt kreativitet hadde vært fint (donasjoner mottas med takk). Ellers så skal vi få et nytt familiemedlem om ikke lenge, nei vi snakker ikke om en baby, men om en liiiten valp! En splitter ny Collie valp som for tiden ligner mer på en rotte enn en collie, men det går seg vel til. Valpen vi skal ha er tricolor, det vil si at den er mest svart, med hvit krage og litt brunt. Den kommer fra to nydelige foreldre som begge er kosete og rolige hunder. Kullet vi skal få valp fra er avbildet ovenfor. Ikke bestemt hvilken enda da, men vi skal ha en hun hund. Vi gleder oss! Spørs om kattepusen er helt enig i at hun skal få en "lillesøster", men vi satser på at det går bra. Nå skal det sies at hun ble helt fra seg da vi presenterte henne for en kattunge for ei stund siden. Hun bare veste mot den og nektet og kose mer med oss den dagen. Men men...vi har jo hørt solskinnshistorier om katter og hunder som ikke oppfører seg som "katt og hund", men tvert i mot blir gode venner. Som Todd og Cooper....ehhh...det var en rev det ja. Wattever. Poenget er at de KAN bli gode venner. Vi satser på det (krysse fingre). Må nesten legge til et bilde av pusekatten å da. Slik at hun ikke føler seg oversett.