fredag, mars 30, 2007

Snart påske...igjen

Ja, da der det cirka et år siden jeg skrev om den fatale nybegynner snowboardturen min, og nå skal jeg sannelig få sjansen til å prøve meg igjen...jippi...joda, jeg gruer meg litt, men jeg SKAL prøve, sta schø:)

Det blir ellers veldig spennende å ha med Kirah på skitur, hun skal få slippe snowboard hun da, men må nok prøve seg i langrennsporet. Uten ski så klart. Jada, den var vel tørr...my bad. Meeen påsken begynner ikke før på torsdag, frem til da skal jeg jobbe med oppgaven min, som forøvrig går fremover. Temaet ble omsider kommunikasjon og informasjonsflyt i distribuerte bedrifter. Jeg skal da undersøke dette i en bedrift hvor de ansatte er geografisk spredt, veldig spennende og interessant.

Da vil jeg bare ønske alle en riktig god påske, og håper at finværet finner frem der du er:)