fredag, mars 03, 2006

Bull

Jeg hadde planlagt et litt serriøst og intellektuellt (really?) innlegg i dag. Men da ble det bråk. Ei i klassen min sa omtrent følgende via MSN etter at jeg publiserte posten:

Pia @ skola sier:
det der er jo skolerelevant!!
Pia @ skola sier:
forventa meg noe bull jeg

Den posten forsvant derfor like fort som den ble publisert. Det blir bull istedet. Jeg leser en del bloggposter for tiden og her om dagen kom jeg over ei lenke jeg godt kunne vært foruten. Jeg angrer på at jeg i det hele tatt klikka på den. Lenka lå under den urovekkende posttittelen String-Emil. Nå vet jeg ikke om dere har hørt om denne fyren, men han er viden kjent i den digitale verden for å legge ut...ja hva skal man kalle det....bilder man ikke har behov for å se....Men for all del, vil du deg selv vondt kan du gå inn å se....Det du får se på den siden der er langt fra det verste. Neida. Det som forårsaket oppstøt og det som verre er finner du her. Gudbedre. Det anbefales ikke å gå inn på denne siden hvis man er på en offentlig plass og andre intetanende mennesker kan komme til å se på skjermen din. Ei heller hvis man ikke vet om det er lyd på maskinen og det befinner seg noen andre i nærheten. Grøss.

Oppdatering

Jeg vil meg selv vondt og klikka meg litt for langt ned på den første sida. Jeg skal aldri, aldri, aldri dra på Lidl igjen....