torsdag, mars 09, 2006

Puhh...

I dag er det ikke en god dag for j4nnick3. Neida, jeg skal ikke begynne å snakke om meg selv i tredje person som visstnok er så in i bloggsfæren, men det passa så bra der. Tilbake til denne forferdelige dagen. Skuldra er vond. Fryktelig vond. Jeg har visstnok en sånn museskulder. Ett kjent begrep for alle som tilbringer minst 8 timer med datamaskinen hver dag. Det rare er at jeg har laptop. Ergo så bruker jeg ikke mus, men touchpad. Så da har jeg kanskje touchpad skulder da? Egentlig er det vel ikke så farlig hva det heter, poenget er at det gjør forferdelig vondt. Og du kan jo spørre deg selv om hvorfor jeg sitter her og skriver en bloggpost når det nettopp er slikt som dette som fører til at denne stakkars skuldra skriker i smerte. Det er jo selvfølgelig for å glede min daglige leser (hei Pia:). Det er ikke snakk om daglige leserE. Nei, jeg tror ikke det er så mange besøkende for å si det sånn. Anyhooo. I dag skal jeg være litt slem å dra hjem før 16.00. Lei.