tirsdag, mars 21, 2006

Internasjonalt storbyfenomen

Står sidemann* på bussen påfallende nærme? Da kan det være at han eller hun er i ferd med å få utløsning.


Dette internasjonale storbyfenomenet kan vg opplyse om at blir mer og mer vanlig i Norge. Så koselig da. Not. Nå vet jeg ikke hvor mange orgasmefremkallende bussgnikkere det fins i Trondheim, vi må innse at denne byen bare er en liten fis i forhold til andre virkelig store byer, men neste gang jeg tar 9`ern til Dragvoll, som nesten alltid er stappfull, kommer jeg nok til å sette øynene i de som måtte komme litt nær. I tilfellet liksom. Jeg kan jo eventuelt spørre: Gnikker du på meg nå? Dette ville vært et retorisk spørsmål da jeg ikke forventer at noen ville svart at: Jada. Og det nærmer seg nå. Ergo ville jeg fulgt opp med: Isåfall får du faen meg slutte med en gang. Kanskje litt vel aggresivt? Jeg skylder på media (og anerkjente sexologer) som planter slike tanker i hodet på uskyldig bussende mennesker. Angrep er det beste forsvar også videre.

*Ingen skal påstå at rettskriving er vg journalisters sterke side ;)